  • Date: Tue, 07 Dec 2010 08:12:01 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podział działki

    W dniu 06.12.2010 22:45, frank drebin pisze:

    > akurat się mylisz. Zezwolone jest 43% zabudowy i chcemy postawić obiekt

    To są dwie różne rzeczy - minimalna działka do zabudowy a maksymalne
    zajęcie działki pod zabudowę (czasem jest to minimalna powierzchnia
    biologicznie czynna).

    > ze wspólną ścianą, ale każdy na swojej części.

    Na jednej działce to zrobisz. Na dwóch - już nie tak prosto, bo z zasady
    nie wolno budować w granicy i wyproszenie wyjątku to dodatkowe rytuały
    formalne.
    [ciach]

    > nie będzie. Po drugiej stronie deptaka są działki usługowo-handlowe
    > poniżej 100 m2, sprzedane przez gminę.

    To co było wybudowane, to zostaje - nawet po zmianach miejscowego planu
    zagospodarowania, więc to nie ma znaczenia. Co więcej plan może się
    drastycznie zmienić po drugiej stronie drogi. U mnie jest łagodnie - po
    drugiej stronie minimalny wymiar działki do 1500m2.

    > Dlatego się pytam czy ma.
    > A jeżeli ma, to dlaczego nie można.

    Notariusz nie powiedział?

    > Ale tego właśnie nie chcemy.