    From: "frank drebin" <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podział działki
    Date: Mon, 6 Dec 2010 22:45:22 +0100

    Andrzej Lawa wrote:

    > ...i pewnie spadniecie z tymi działkami poniżej limitu pozwalającego
    > na postawienie na nich czegokolwiek poza jakąś małą szopką.

    akurat się mylisz. Zezwolone jest 43% zabudowy i chcemy postawić obiekt ze
    wspólną ścianą, ale każdy na swojej części.

    > Tylko kto kupi działkę, na której niczego nie wybuduje?
    j.w.

    > Sądzę, że nie tyle będzie to zakaz podziału ile zakaz budowy na zbyt
    > małych działeczkach.

    nie będzie. Po drugiej stronie deptaka są działki usługowo-handlowe poniżej
    100 m2, sprzedane przez gminę.

    > I co, uważasz że fachowiec, który w tym interesie siedzi od lat, nie
    > ma o tym pojęcia?

    Dlatego się pytam czy ma.
    A jeżeli ma, to dlaczego nie można.

    > Jeśli już to notarialnie ustalcie granice i zakres użytkowania.

    Ale tego właśnie nie chcemy.