  • Data: 2008-02-21 00:38:21
    Temat: Re: Podwójna darowizna - pewne skomplikowanie ;)
    Od: H...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Panowie nie wiem juz nic normalnie albo prawo cos znaczy albo nie
    dzwonilem do kilku urzedow i powiedzili wszyscy ze moge tak zrobic i
    urzad skarbowy nie ma nic do tego? ale dobra powiedzcie mi 1 , jak ja
    mieszkam w Pszczynie, Dziadek w Nowe-Rudzie a ciocia w Bolesławcu to
    ktory urzad skarbowy jesli by mial sie przyczepic o doplacenie podatku
    sie zwroci o to ?? pytam bo moze by wyslac im oficjalne pismo
    z zapytaniem ?? co wy na to ? ;(