  • Data: 2004-04-30 18:26:20
    Temat: Re: Podszywanie sie w internecie..
    Od: "Bartek Jarosz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K." napisał w wiadomości

    > "Dialog" jest cięty na internetowe wybryki swoich userów.

    Przyszło mi do głowy, że może chodzi tu o
    tzw. szkodliwość społeczną czynu. Spuszczenie
    manta paru nierozgarniętym dzieciakom na
    łamach grupy dyskusyjnej trudno uznać za
    czyn bezprawny, nawet gdyby wraz z
    wydrukami udali się na komisariat policji.
    Wyobraź sobie minę prokuratora, gdyby każdy
    niedorozwój w tym kraju wpadał do niebieskich
    ze skargą typu : "Franek Z. powiedział, że jestem
    głupi i podszył się pode mnie".

    Bartek Jarosz