  • Data: 2008-02-04 12:58:22
    Temat: Re: Podszywancy czy ?
    Od: "I>onrad" <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja tez myslalem ze sa anonimowe i najwazniejszy jest temat jaki poruszamy a
    nazwa jest przypisana tylko i wylacznie w celu weryfikacji autora postu.
    Widocznie pomylilem sie bo dostalem pogrozki od niejakiego bytu usenetowego
    "I<conrad" ze jak tylko podpisze sie tak jak on to on juz bedzie wiedzial co
    z tym zrobic i pojdzie na policje.

    Czy faktycznie niejaki byt usenetowy "I<conrad" ma jakiekolwiek podstawy
    prawne do zaskarzenia mnie na policje czy prokurature ewentualnie sprawa
    cywilna ?