  • 1. Data: 2005-12-10 15:01:31
    Temat: Podsylanie przez GG propozycji nabycia trojana
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Czolem
    Moze bylo, jesli tak, przepraszam, ze sie powtarzam.
    Dostalem w GG niesamowita propozycje, wkleje tekst

    mam na imie Karolina, znalazlam cie na fotka.pl
    jestes zajebisty,chce cie poznac!
    moja fotka jest tutaj

    i tu link, po kliknieciu ktorego moj sasiad nalapal mnostwo jakichs
    wiruchow.
    Mozna cos zrobic takiemu dowcipnisiowi? Nie lubie dziadostwa.
    Pozdr. Dulek

  • 2. Data: 2005-12-10 15:14:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Można cos zrobić takiemu dowcipnisiowi? Nie lubię dziadostwa.

    Można złożyć zawiadomienie o przestępstwie. Tyle, że by była realna
    szansa na ustalenie sprawcy, to trzeba by było zabezpieczyć dane
    pozwalające na ustalenie IP sprawcy. Te dane powinny być na serwerze
    GG, toteż należało by bardzo szybko składać zawiadomienie.

  • 3. Data: 2005-12-10 15:36:37
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

> [...]
    > wiruchow.
    > Mozna cos zrobic takiemu dowcipnisiowi? Nie lubie dziadostwa.

    Też miałam tą wiadomość, ale nic nieotwierałam, jedynie zablokowałam
    nadawcę.

  • 4. Data: 2005-12-10 16:10:53
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Dulek wrote:
> [...]
    > jestes zajebisty,chce cie poznac!
    > moja fotka jest tutaj
    >
    > i tu link, po kliknieciu ktorego moj sasiad nalapal mnostwo jakichs

    No cóż jak sąsiad napalony i nie myśli głową to nie ma ratunku :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 5. Data: 2005-12-10 20:59:55
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Robert Tomasik:
> [...]
    > pozwalające na ustalenie IP sprawcy. Te dane powinny być na serwerze
    > GG, toteż należało by bardzo szybko składać zawiadomienie.

    No wlasnie, ale o jakim przestepstwie? Trojana sie lapie dopiero, jak samemu
    sie kliknie na sugerowany link. Nadawca nikogo do niczego nie zmusza.
    Czy ta podpucha to faktycznie przestepstwo?
    Pozdr. Dulek

  • 6. Data: 2005-12-10 21:03:58
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    buraxta:
    > No cóż jak sąsiad napalony i nie myśli głową to nie ma ratunku :)

    Sasiad to bardzo porzadny czlowiek, kliknal z ciekawosci, podejrzewam ze sam
    bym to zrobil, gdyby link byl mniej podejrzany. A ratunek sie znalazl.
    Pozdr. Dulek

  • 7. Data: 2005-12-10 21:56:17
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net>

    Dulek <f...@b...pl> pisze:
    > i tu link, po kliknieciu ktorego moj sasiad nalapal mnostwo jakichs
    > wiruchow.
    > Mozna cos zrobic takiemu dowcipnisiowi? Nie lubie dziadostwa.

    Tez chce sie dolaczyc.

    --
    ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

  • 8. Data: 2005-12-11 05:56:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    nie
    > zmusza. Czy ta podpucha to faktycznie przestepstwo?

    Może to stanowić przestępstwo opisane w art. 268a kk.