  • 1. Data: 2010-02-19 10:35:15
    Temat: Podstawa prawna narodowego spisu powszechnego 2011.
    Od: Thomas <a...@o...pl>

    Witam, jak w tytule jaka jest podstawa prawna ? Jakie spotkają mnie
    konsekwencje jeśli nie przyjmę rachmistrza w domu ? Jaką gwarancję ma
    GUS, że nie podam nieprawdziwe dane ?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-02-19 10:44:06
    Od: BK <b...@g...com>

    On 19 Lut, 11:35, Thomas <a...@o...pl> wrote:
    > Witam, jak w tytule jaka jest podstawa prawna ? Jakie spotkają mnie
    > konsekwencje jeśli nie przyjmę rachmistrza w domu ? Jaką gwarancję ma
    > GUS, że nie podam nieprawdziwe dane ?
    >
    > Pozdrawiam.

    Zapewne ustawa o narodowym spisie powszechnym ludnosci i mieszkan w
    2011r. (jesli ja juz uchwalili).

    Art. 23. Kto:
    1) wbrew obowiązkowi określonemu w art. 8 ust. 3 nie przekazuje
    posiadanych danych objętych spisem,
    2) wbrew obowiązkowi określonemu w art. 9 ust. 1 odmawia udzielenia
    ścisłych, wyczerpujących i zgodnych z prawdą odpowiedzi na pytania
    dotyczące danych określonych w ustawie i załączniku do rozporządzenia
    nr 763/2008
    - podlega karze grzywny.

  • 3. Data: 2010-02-21 19:22:27
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Thomas" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, jak w tytule jaka jest podstawa prawna ? Jakie spotkają mnie
    > konsekwencje jeśli nie przyjmę rachmistrza w domu ? Jaką gwarancję ma GUS,
    > że nie podam nieprawdziwe dane ?

    A ilu statystycznie jest czubków w społeczeństwie??

  • 4. Data: 2010-02-21 22:54:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hllpfu$acv$2@inews.gazeta.pl Thomas <a...@o...pl>
    pisze:

    > Jakie spotkają mnie konsekwencje jeśli nie przyjmę rachmistrza w domu ?
    Jeśli zrobisz to zręcznie - żadne.
    Ja i moi bliscy nie bierzemy dla zasady udziału w żadnych spisach, badaniach
    itp. i - nic nam.
    Jak chcą od nas jakieś informacje, to niech je spróbują kupić.
    Ale one tanie nie są.

    --
    Jotte