  • 1. Data: 2007-05-25 20:37:52
    Temat: Podróż z Polski do Estonii - przekroczenie poszczególnych granic.
    Od: Grandalf <g...@o...pl>

    Witam! Mam takie oto pytanie. Czy obywatel Polski może bez przeszkód, na
    dowód, przekroczyć granicę kolejnych państw w drodze do Estonii?

  • 2. Data: 2007-05-25 21:46:16
    Od: "Adam Brok" <a...@s...pl>

    Witam!
    Ile jeszcze upłynie czasu od wejścia Polski do Unii, aby przestały pojawiać
    się takie pytania?
    Oczywiście, że można. W przypadku posiadania jeszcze starego dowodu
    (książeczkowego), nie może być zniszczony.
    Pozdrawiam!
    Adam Brok

  • 3. Data: 2007-05-26 05:45:13
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "Grandalf" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Witam! Mam takie oto pytanie. Czy obywatel Polski może bez przeszkód, na
    >dowód, przekroczyć granicę kolejnych państw w drodze do Estonii?

    Nie, jeśli najdzie cie ochota jechać przez obwód Kaliningradzki.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...