  • 1. Data: 2007-05-25 19:26:20
    Temat: Prosze o objasnienie -bylbym bardzo wdzieczn
    Od: "ali" <...@...pl>

    Czy moglby mi jakis dobry czlowiek przelozyc na "normalny" jezyk propozycje
    tych uchwal po co sie to robi i ku czemu to moze spolce sluzyc?

    Proponowana zmiana Statutu Spółki:

    Dotychczasowe brzmienie:

    "§ 6.3. Akcje oznaczone jako akcje emisji I serii A w liczbie 900.000
    (słownie: dziewięćset tysięcy) są akcjami imiennymi uprzywilejowanymi".

    Proponowane brzmienie:

    "§ 6.3. Akcje oznaczone jako akcje emisji I serii A w liczbie 576.000
    (słownie: pięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy) są akcjami imiennymi
    uprzywilejowanymi".

    Dotychczasowe brzmienie:

    "§15.2. Przewodniczący Rady Nadzorczej ma obowiązek zwołać posiedzenie na
    pisemny wniosek co najmniej dwóch członków Rady Nadzorczej. Posiedzenie
    powinno być zwołane w ciągu tygodnia od dnia złożenia wniosku, na dzień
    przypadający nie później niż przed upływem dwóch tygodni od dnia zwołania."

    Proponowane brzmienie:

    "§15.2. Przewodniczący Rady Nadzorczej ma obowiązek zwołać posiedzenie na
    żądanie Zarządu Spółki lub Członka Rady Nadzorczej. Przewodniczący Rady
    Nadzorczej zwołuje posiedzenie w terminie dwóch tygodni od dnia otrzymania
    wniosku."

    dziekuje

  • 2. Data: 2007-05-25 22:52:25
    Temat: Re: Prosze o objasnienie -bylbym bardzo wdzieczn
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik ali napisał:
> [...]
    >
    > "§ 6.3. Akcje oznaczone jako akcje emisji I serii A w liczbie 576.000
    > (słownie: pięćset siedemdziesiąt sześć tysięcy) są akcjami imiennymi

    Zapewne reszta akcji została zamieniona na akcje na okaziciela

> [...]
    > Nadzorczej zwołuje posiedzenie w terminie dwóch tygodni od dnia otrzymania

    A tutaj dali zarządowi spółki prawo do zwołania posiedzenia jak również
    POJEDYŃCZEMU członkowi rady nadzorczej.
    Czyli większa władza :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2007-05-27 16:19:58
    Od: "ali" <...@...pl>

    odpowiedzial mi Pan na pytanie czemu jestem wielce kontent :) i mam jeszcze
    drugie - jesli mozna

    Czy ten 1 punkt moze miec zwiazek (a przynajmniej byc symptomem) z
    pojawieniem sie nowego inwestora np w spolce? bo np na tym samym wza bedzie
    glosowana uchwala za powolaniem nowych czlonkow do rady nadzorczej? czy to
    nie ma kompletnie zwiazku ? (albo to samo co napisalem do punktu 2)

    dziekuje i pozdrawiam serdecznie