  • Data: 2003-11-13 11:40:37
    Temat: Re: Podrabianie podpisu
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Hitower" <k...@w...pl> wrote in message
    news:bottit$qq6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mam takie pytanie co grozi osobie króra będąc na chorobowym 5 miesiąc (ZUS
    > za to płaci) "dorabia sobie" pracując dalej w firmie (układ z szefem) za
    > dodatkowe pieniądze. Osoba ta dalej pełni funkcje kierownika hurtowni ale
    > na każdym wystawianym przez tą osobe dokumencie (np. faktura vat, raporty
    > itp.) widnieje wydrukowane moje imię i nazwisko oraz podrabiany jest mój
    > podpis (jestem kierowcą-magazynierem). Czy mogę jakoś temu zaprzestać -nie
    > podoba mi się to ale nie odzywam sie bo niechcę stracic posady.
    Jeżeli podpis jest podrabiany, a nie zmuszają Cię do podpisywania pod czymś,
    to pół biedy, bo podrobienie podpisu w razie czego można udowodnić.
    Oczywiście możesz na tę osobę donieść, anonimowo, do ZUS-u. Ale czy i tak
    nie dojdą, że to Ty (bo kto inny wiedział, że jest na zwolnieniu) to nie
    wiem.
    Pozdrawiam,
    MArta