  • Data: 2014-07-25 21:22:26
    Temat: Re: Podpis na "fakturze korygującej"...
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o odpowiedź na podobny temat:
    Zapłaciłam za usługę, bez zwrotu. Usługodawca przysłał błędną fakturę.
    Błąd polega na tym, że pewne istotne części nie wydrukowały się.
    Nie mogę dopisać, podpisać i odesłać , bo fakturodawca nie będzie miał
    pewności, że na obu dopisałam to samo.
    Co mi grozi za nieodesłanie faktury i poproszenie o właściwą, przy
    najbliżeszj okazji (za miesiąc, lub dwa)?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_03f