  • 1. Data: 2002-08-17 09:12:22
    Temat: Re: Podpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-ma
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:
    > Odpisal mi wczoraj autor publikacji nt. mozliwej metody odczytywania
    > informacji zaszyfrowanej pgp przez osobe trzecia i dokladnie
    > potwierdzil, ze ta wiedza jest znana od 10 lat.
    >
    > I jest to Dr Schneier z Columbia University, wspolautor publikacji na
    > ktora sie dzisiaj powoluje cala swiatowa prasa specjalistyczna,
    > cytujac
    > w jaki sposob osoba postronna moze przeczytac informacje zaszyfrowana
    > pgp.

    Tak sobie porządkuję KFa i widzę, że wypadłeś. W takim razie skorzystam
    z okazji i proponuję: zacutyj nagłówki tego listu. Nie treść, bo się
    pewnie zasłonisz tajemnicą korespondencji, ale same nagłowki.

    Jeśli nie odpowiesz to zakładam, że naprawdę jesteś trollem.

    PS: Z tym pl.test to jest czyste chamstwo, wiesz? Podobnie z
    nieucinaniem cytowanych fragmentów i pozostawianiem cudzych sygnaturek.
    W sumie jakim prawem ty nauczasz innych co jest zgodne z netykietą, a co
    nie, skoro sam nie masz pojęcia o tym co w niej jest napisane?

    --
    Michał Cieślicki PLD/GNU
    Linux User

  • 2. Data: 2002-08-17 11:25:22
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Michał Cieślicki wrote:

    > Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

    > Tak sobie porządkuję KFa i widzę, że wypadłeś.
    Znow trollujesz ?

    W takim razie skorzystam
    > z okazji i proponuję: zacutyj nagłówki tego listu. Nie treść, bo się
    > pewnie zasłonisz tajemnicą korespondencji, ale same nagłowki.

    Widzisz, korespondencja o charakterze naukowym niekoniecznie musi byc
    tajemnicza, ale jednak musialbym sie zapytac Bruce'a, czy wyrazi zgode,
    na podawanie jego adresu e-mail.
    Gdyz nie widze tez powodu, aby potem ktos zlosliwy mial go potem zasypac
    spamem.

    Dlatego mam rozwiazanie zgodne ze standardem swiatowym.
    Napiszesz do mnie na privat, przedstawisz sie kim jestes, a ja zapytam
    Bruce'a , czy wyraza zgode.
    W koncu jestes osoba postronna, do ktorej nie mozna miec jakiegokolwiek
    zaufania,
    ze nie wykorzysta czyjegos adresu e-mail do niecnych celow.

    KONIEC DYSKUSJI
    Poniewaz nikt z dyskutujacych nie zapoznal sie z cytowanymi publikacjami
    naukowymi,
    dlatego zamykam dyskusje.

  • 3. Data: 2002-08-17 11:45:00
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

    Zamień jego adres e-mail na nobody@nowhere i podaj nagłówki.

    --
    Michał Cieślicki PLD/GNU Linux User
    Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh
    Hxbpunav cemrm obtbj hzvrenwn zybqb

  • 4. Data: 2002-08-18 02:31:57
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jacek <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjny
    ch napisał:7...@p...katowice.sdi.tpnet.pl...

> [...]
    >
    > KONIEC DYSKUSJI
    > Poniewaz nikt z dyskutujacych nie zapoznal sie z cytowanymi publikacjami

    Zaprawde, Ekspercie, wiedza Twa przerasta wszystko.

    Co prawda, email Bruce'a Schneiera (s...@c...com) jest publiczni
    dostepny na www ( http://www.counterpane.com/team.html ) firmy, w ktorej pra
    cuje,
    ale nic to. Jest tajny zgodnie ze standardem swiatowym! Takoz i jego publika
    cja
    (http://www.counterpane.com/pgp-attack.html).

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2002-08-19 10:51:59
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    glos wrote:

    > ale nic to. Jest tajny zgodnie ze standardem swiatowym! Takoz i jego publika
    > cja
    > (http://www.counterpane.com/pgp-attack.html).

    o naiwny,
    nie zdajesz sobie sprawy, ze wspomniany artykuł zawiera tylko częśc prawdy.

    Dr Schneider nie szerokiego grona czytelników - ignorantów za godnych
    zapoznania się z jego dziełem.

    Tylko Expert zna wszelkie szczegóły więc imho nie mamy co dyskutować,
    bo jemu są znane rzeczy nieujawnione :).

    BP, NMSP

    > pozdrawiam,

    wzajemnie

    marcin