  • Data: 2005-10-23 12:47:55
    Temat: Re: Poddaję się
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja jestem biedny, więc wiatr mi w oczy.

    Moze daloby sie udobruchac wysoki sad, mowiac ze zostales wprowadzony w
    blad, czytajac w Internecie, ze "posiadanie pirackiego oprogramowania na
    uzytek wlasny (nie przynoszacy korzysci majatkowych w sensie - ze nie
    zarabia sie przy pomocy oprogramowania) nie jest nielegalne", a skoro juz
    wiesz, ze jest to nielegalne, to obiecujesz zainstalowac Linuxa i wiecej nie
    korzystac z tego oprogramowania, bo gdybys wiedzial, ze jest to nielegalne -
    to nie zdecydowalbys sie na jego zainstalowanie?

    Moze daloby cos umotywowanie tego Twoja rzeczywista niezamoznoscia i
    szkodliwoscia spoleczna, jaka byloby skazanie normalnego czlowieka za jego
    niedoskonalosc i zle rozumienie przepisu, mowiacego o "uzyskiwaniu korzysci
    majatkowych" - co w obliczu wysokich cen oprogramowania bylo dla Ciebie
    oczywiste, bowiem tylko uzyskiwanie zarobku dzieki takiemu oprogramowaniu
    daje wystarczajace srodki, zeby go legalnie zakupic? Z drugiej strony
    zmonopolizowany przez M$ rynek nie daje innej mozliwosci zarobku, jak tylko
    tym, ktorzy znaja (a wiec maja) okreslone programy (mowie glownie o windows
    xp i office)?

    Pozdrawiam,

    Tiger