  • 1. Data: 2007-04-11 22:13:49
    Temat: Podanie o przeniesienie
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak powinno wyglądać podanie o przeniesienie do innego zakładu pracy?
    Jestem nauczycielem mianowanym i chcę zmienić szkołę. Dyrektor przyszłej
    szkoły prosił o napisanie podania o przeniesienie.
    Ktoś pisał?

    Proszę o szybką odpowiedź.Pilne.

  • 2. Data: 2007-04-12 05:53:43
    Temat: Re: Podanie o przeniesienie
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Sławek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jak powinno wyglądać podanie o przeniesienie do innego zakładu pracy?
    > Jestem nauczycielem mianowanym i chcę zmienić szkołę. Dyrektor przyszłej
    > szkoły prosił o napisanie podania o przeniesienie.
    Pomijajac fakt ze jest grupa dla nauczycieli)
    Nie chce byc zlosliwy, ale nauczyciel, ktory nie potrafi napisac
    prostego podania (i nie potrafi skorzystac z odpowiedniej grupy - bo nie
    wiem gdzie tu jest problem natury prawnej, raczej problem z inteligencja)...
    "Uprzejmie prosze o przeniesienie mnie do szkoly nr ... przy ul..."
    A tak w ogole to wg mnie to bez sensu (ale nie jestme specem od
    szkolnictwa) - nie mozesz po prostu zatrudnic sie w tamtej szkole a w
    tej zwolnic?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-04-12 06:36:24
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:evki3g$s35$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie chce byc zlosliwy, ale nauczyciel, ktory nie potrafi napisac prostego
    > podania

    Pewnie to pan od wf :P

    Angie

  • 4. Data: 2007-04-12 06:40:20
    Od: "Krzysztof" <i...@p...com>

    > Pewnie to pan od wf :P
    Eee tam na pewno od religii :D

    K.

  • 5. Data: 2007-04-12 17:22:07
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <i...@p...com> napisał w wiadomości

    > Eee tam na pewno od religii :D
    >
    > K.

    Ani od w-f ani religii.

    Jeśli nie wiecie, to nie piszcie na próżno.

    Jeśli piszę, że chcę zmienić zakład pracy poprzez przeniesienie to tak
    chcę, a nie poprzez rozwiązanie umowy i podpisanie nowej.
    Piszę tu bo szukam jakiejś formuły, której używa się w takich podaniach.
    Wiadomo, że mogę napisać jak tam poprzednik pisał proste podanie :proszę o
    przeniesienie i bla bla. Szukam kogoś ktoś coś takiego już pisał, na
    portalach dla nauczycieli nie ma wzoru takiego podania.

  • 6. Data: 2007-04-12 17:24:00
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > A tak w ogole to wg mnie to bez sensu (ale nie jestme specem od
    > szkolnictwa) - nie mozesz po prostu zatrudnic sie w tamtej szkole a w tej

    Jaka jest ta grupa bo jakoś nie widzę na serwisie news.tpi.pl

  • 7. Data: 2007-04-12 17:30:40
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    > wiadomości news:evki3g$s35$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Jaka jest ta grupa bo jakoś nie widzę na serwisie news.tpi.pl
    Pozostaje tylko edukacja przeoczyłem.

  • 8. Data: 2007-04-12 18:07:25
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:evjmkt$t22$1@atlantis.news.tpi.pl Sławek
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Jak powinno wyglądać podanie o przeniesienie do innego zakładu pracy?
    Ładnie i wiarygodnie.

    > Jestem nauczycielem mianowanym
    Tylko mianowanym, czy również zatrudnionym na podstawie mianowania?

    > i chcę zmienić szkołę.
    Giertych też chce..., i Orzechowski...
    Jasna cholera, czyżby to się roznosiło?! ;))

    > Dyrektor przyszłej szkoły prosił o napisanie podania o przeniesienie.
    I słusznie. Przeczytaj sobie art. 18 KN (jesli jesteś zatrudniony na podst.
    mianowania), a wszystko stanie się jasne.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2007-04-12 18:31:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:evlq4d$8fj$1@nemesis.news.tpi.pl Sławek
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Jeśli nie wiecie, to nie piszcie na próżno.
    Przyszedłeś prosić o pomoc, czy pouczać?

> [...]
    > o przeniesienie i bla bla. Szukam kogoś ktoś coś takiego już pisał, na
    > portalach dla nauczycieli nie ma wzoru takiego podania.
    Jaki wzór? Po co ci wzór prostego wniosku?

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-04-12 19:05:37
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Thu, 12 Apr 2007 00:13:49 +0200, Sławek w wiadomości
    <news:evjmkt$t22$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Jak powinno wyglądać podanie o przeniesienie do innego zakładu pracy?
    > Jestem nauczycielem mianowanym i chcę zmienić szkołę. Dyrektor przyszłej
    > szkoły prosił o napisanie podania o przeniesienie.

    Z art. 18 KN?

    http://eduseek.interklasa.pl/artykuly/artykul/ida/27
    20/

    --