eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta 'zgubiła' przesyłkę › Re: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
    Date: Fri, 26 Nov 2010 19:59:01 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 25
    Message-ID: <icp01n$ujk$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <icjuna$a57$1@news.agh.edu.pl> <icm3s6$bhs$3@news.onet.pl>
    <4cee9873$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    <icnot4$7mb$7@news.net.icm.edu.pl>
    <4cef6ab6$0$27036$65785112@news.neostrada.pl>
    <ico4pi$esm$1@news.net.icm.edu.pl> <ico5i4$jot$1@news.onet.pl>
    <icobe5$r1a$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4cefe4d3$0$27032$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1290797944 31348 87.251.232.55 (26 Nov 2010 18:59:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Nov 2010 18:59:04 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4cefe4d3$0$27032$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:660522
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl>

    >>> Jakie znaczenie ma prawdopodobieństwo jeśli w dowolnej niemal chwili
    >>> można złożyć reklamację na przesyłkę, która w ogóle nie została wysłana
    >>> a postępowanie reklamacyjne będzie się toczyło przez jakiś czas ???
    >>
    >> Reklamacja musi zawierać oryginał dowodu nadania.
    >
    > No ale to nadal może być nieprawdziwy dowód nadania. Nieważne, napisano
    > już, że nadanie jest pewne.

    W takim przypadku reklamacja zakończyła by sie po paru dniach
    oskarżeniem reklamującego o oszustwo (po prostu na pierwszym etapie
    wpisywania numeru nadania w system) a nie doszłoby do żadnego
    podpisywania czegokolwiek przez odbiorcę.
    --
    Jakiego podpisywania ?

    Zresztą spróbuj złożyć reklamację na poczcie posługując się czymkolwiek
    oprócz oryginału nadania i opisz swoje doświadczenia na grupie.
    --
    Nie mam zamiaru niczego próbować. Jest oczywiste, że oszust oszukuje, więc
    nie ma sensu opierać się na wątpliwych dowodach jego zachowania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1