  • Data: 2005-12-07 20:31:31
    Temat: Re: Poczta uszkodziła pzawartość przesyłki
    Od: "marek" <n...@f...spam> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy to powinno miec jakies znaczenie?? Poczta wziela kase za wykonanie
    > uslugi i usluge bardzo powaznie spartolila... :/

    Od dluzszego czasu w cenniku poczty nie ma opcji "ostroznie", a na pytanie
    co mam w takim razie zrobic aby delikatne przedmioty nie zostaly uszkodzone
    podczas transportu pada zawsze odpowiedz: to obowiazkiem nadawcy jest takie
    zabezpieczenie przesylki, aby nie ulegla uszkodzeniu. I tyle jesli chodzi o
    odpowiedzialnosc poczty

    mk