    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta-przesylka
    Date: Sat, 30 Aug 2003 07:43:12 GMT

    Użytkownik "Ela:-)" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bingbi$q7n$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Wyslalam przesylke polecona, no i nie doszla,minal jzu tydzien, i nic.
    > Na poczcie zglosilam reklamacje, wypelnilam druczek no i czekam.
    > Mam pytanko jak sie nie znajdzie przesylka to co? mam jakies szanse na
    > odzyskanie jej? co w takim wypadku zrobic jak sie nie odnajdzie?

    Wyluzuj się.
    Ja nadałem 2 listy polecone priorytetowe. Doszły do adresatów następnego
    dnia jako....... nie polecone, nie mały przyklejonych eRek.
    Po 4 tygodniach złożyłem reklamację. Teraz poczta pyta się moich adresatów
    czy dostali taki list polecony, a adresaci mnie się pytają czy dostali.
    Jeden z adresatów dla świętego spokoju podpisał im, ze dostał, a drugi
    napisał, że dostał jako zwykły.
    Na poczcie gdzie nadawałem te listy... nie ma tych listów w ewidencji
    wychodzącej.
    Naprawdę nie wiem jak to się stało, ze ja nadawałem listy polecone i co się
    stało z tymi eRkami, które powinny być naklejone na "moje" listy.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa