    From: "poilkj" <l...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta polska i spam
    Date: Mon, 8 Mar 2004 07:49:35 -0600

    "Ponury Kosiarz" <g...@n...tlen.pl> wrote in message
    news:c2h6id$n30$1@pippin.warman.nask.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam następujący problem: w mojej skrzynce na listy pojawia się ostatnio
    > coraz więcej ulotek i katalogów z supermarketów.

    idź na pocztę wypełnij druczek, że nie życzysz sobie przesyłek
    bezadresowych.
    Wówczas listonosz nie będzie ci przynosił śmieci generowanych przez pocztę.

> [...]
    > Skrzynka znajduje się na klatce, w bloku jest domofon, a tony śmieci
    dostają
    > wszyscy lokatorzy, więc skrzynka musi być otwierana tak, jak robi to
    > listonosz.
    > Czy Poczta może mieć umowę np. z Realem o dostarczanie spamu ?
    > Możecie podać mi może jakiś odnośnik do ustawy która zakazuje wysyłania
    > niechcianych ofert handlowych ? Chcę napisać ostrzeżenie dla lokatorów.
    > Pytałem o to wszystko na poczcie, ale pani udzieliła mi bardzo niejasnej
    > odpowiedzi i sugerowała iść na policję, a to chyba nie tędy droga....

    Pocieszę cię.
    Od któregoś tam roku chyba 2005 poczta traci monopol na roznoszenie poczty i
    każdy administrator budynku ma tak przerobić skrzynki aby były dostępne dla
    każdej firmy roznoszącej korespondencję. Wtedy to się zacznie.