    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta - odebranie przesyłki przez nieletniego
    Date: Wed, 31 Jan 2007 23:14:32 +0100

    On Wed, 31 Jan 2007, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Czytam art.26 prawa pocztowego, gdzie jednak jest napisane: "osobie
    > pełnoletniej, zamieszkałem wspólnie z adresatem"

    A ja to czytam, i myślę że ten punkt nie dotyczy upoważnienia,
    czyli pełnomocnictwa :)

    Co nie znaczy, że wynik dedukcji musi być inny! - idzie o zasadę.
    Sama poczta:
    http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=Przekazy
    ...we własnej interpretacji zapisuje owe przypadki osobno (w osobnych
    zdaniach).

    pzdr, Gotfryd