    From: mybox <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska :-(
    Date: Sat, 27 Apr 2019 16:01:16 +0200

    W dniu 2019-04-23 o 12:33, Animka pisze:
    > Jak to jest, że list odebrałam na poczcie 11.04.2019 r. , a  dzisiaj,
    > tzn. 23.04.2019 r. otrzymałam wydrukowane (powtórne) awizo z numerem
    > przesyłki, że tej przesyłki nie odebrałam. Idiotów sobie z ludzi robią,
    > czy co? 12 dni do tyłu!
    > Na wypełnionym przez listonosza I awizo nigdy numer przesyłki nie
    > widnieje, bo nie chce mu się wpisać chociażby paru ostatnich cyferek
    > numeru. Zawsze jest tak, że odbiorę list na poczcie, a na drugi dzień
    > listonosz wkłada mi do skrzynki powtórne awizo dot. tego listu. Ile razy
> [...]
    U mnie listonosz jest chyba wyjątkiem, zawsze wchodzi na piętro z
    poleconym a jak przesyłkę odbiera osoba z rodziny to znajduję w skrzynce
    pocztowej powiadomienie "w dniu ..... był do Pana list polecony nr .....
    odebrała go w Pana imieniu ....." Pozdrawiam Pana listonosza z Jeleniej
    Góry, który roznosi przesyłki na ulicy 1 Maja :-)