  • Data: 2019-05-26 19:56:31
    Temat: Re: Pobranie oplaty w wysokości 2,3 atmosfer
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2019 o 10:02, Miroo pisze:

    > Np gdy policjanci idą na "interwencję" do... baru z kebabami ;)
    > No powiedz, że nie :)

    Przykładowo, choć nie każda interwencja usprawiedliwia łamanie prawa.
    Przy czym ktoś tu manewruje cytatami. Z tego wyżej wynika, że ja pytałem
    o powód parkowania, a nie jest to prawdą.

    Jestem za wprowadzeniem takiego zwyczaju, ze jak ktoś wzywa pomocy, to
    będzie operatorowi zaznaczał, że absolutnie nie życzy sobie, by to było
    szybko i policjanci mają znaleźć odpowiednie miejsce do zaparkowania i
    przyjść stamtąd pieszo - tak, by było to jasne i oczywiste. Biegać nie
    wolno, bo jeszcze któryś kogoś na chodniku potrąci. No i idąc mają
    "rozliczyć" wszystkie osoby, które ewentualnie dopuszczą się
    najdrobniejszego przekroczenia prawa.

    Zbadamy po pewnym czasie odsetek składających takie oświadczenia i
    ewentualnie odpowiednio zmodyfikujemy procedury. Powiedzmy, że odrzucimy
    tegn odsetek, który interwencji nie dożył, jako błąd statystyczny.