eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPobieranie oplat za znalezienie pracy - wykroczenie czy przestepstwo? › Re: Pobieranie oplat za znalezienie pracy - wykroczenie czy przestepstwo?
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pobieranie oplat za znalezienie pracy - wykroczenie czy przestepstwo?
    Date: Tue, 23 Nov 2004 23:29:35 +0100

    kam wrote:

    > A czytałeś ustęp, który wyciąłeś?

    Tak. Dopuszczalne jest pobieranie pewnych opłat.

    Ponadto zakaz pobierania innych opłat dotyczy pobierania opłat tylko od
    poszukjących pracy, a nie od pracodawców, (OK, wtedy pewnie by to było
    "opłaty za znalezienie pracownika" ;) )

    Pytanie było bardzo nieprecyzyjne. A jakie pytanie, taka odpowiedź ;->
    Jak się nie podoba, to mnie pozwij ;-P

    > Naprawdę takie problemy z czytaniem?

    Ja? Nie. A ty?

    Rafał napisał: "Jak wykroczenie to sprawa cywilna zostaje."

    Wykroczenie nie jest tożsame ze sprawą cywilną. Z wykroczenia nie zawsze
    musi wynikać sprawa cywilna, a do sprawy cywilnej nie jest potrzebne
    wykroczenie. Czy może coś się ostatnio w tej sprawie zmieniło, hmm? ;->