  • Data: 2013-03-13 11:39:40
    Temat: Re: Pobieraczek
    Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-27 07:36, Nostradamus pisze:> Użytkownik "Kabelek"
    napisał w wiadomości grup
> [...]
    .net...

    > Z dalszej części Twojego posta wynika, że srasz w galoty ze strachu, a
    > nic tam nie ma o "dobrym przejechaniu" się Pobieraczka ;)
    > Pobieraczek na frajerach zarobił kupę kasy, a i dalej zarabia pod inną
    > nazwą.

    etam pod inną nazwą, ja wczoraj od nich dostałem pogróżki..
    Na szczęście zarejestrowałem się jako Grzegorz Brzęczyszczykiewicz :)

    Ciekawi mnie to że oni od wielu lat to robią i nadal nic się z tym nie
    dzieje..

    Pozdrawiam
    Piotr