  • Data: 2002-08-01 20:08:48
    Temat: Re: Pobicie w trakcie ataku padaczki
    Od: "Lev-al" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pearl"napisał w wiadomości news:aibl8r$3m8$3@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Doktor" <

    [...]
    > Można oberwać. Sam tego doświadczyłem.[...]
    > Takie zdarzenie może nastąpić po ustąpieniu ataku drgawek. Chory jeszcze
    > przez pewien czas nie kontaktuje.
    > Pozdrawiam.
    > Perła

    Powiem szczerze, ze ta wypowiedz mnie zaskoczyla. owszem, chory jest jeszcze
    jakis czas otumaniony, czesto nie kontaktuje. Czesciej jednak jest senny, a
    jezeli nie to najczesciej nie wie nawet gdzie sie znajduje i duzo zajmuje mu
    czasu dojscie do siebie. Oslabienie atakiem raczej uniemozliwa jakakolwieka
    agresje, bo chory jest zwyczajnie zmeczony, wyczerpany. Nigdy sie nie
    spotkalam w swoim dlugim zyciu z agresja po ataku padaczki.

    Pozdrawiam
    Lev-al