  • 21. Data: 2003-07-28 16:59:44
    Temat: Re: Pobicie, jak zalatwic sprawe polubownie
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <bg3hmi$ae7$2@atlantis.news.tpi.pl> Marcin napisał(a):
    > Jak juz wczesniej powiedzialem, nie chce poprostu [...]
    Chlopie, nie tlumacz sie. Zadales pytanie, dostales odpowiedz. (moze ja
    przeoczyles w 17 postach ntg, ale dostales;). Zrobisz jak zechcesz/jak prawo
    Ci na to pozwala. A ze specyfika tej grupy jest taka a nie inna
    to trudno.
    pozdrawiam Andrzej
    ps. Moze pomyslec o grupie pl.soc.dulscy?:)

  • 22. Data: 2003-07-28 22:06:36
    Od: "Marcin" <m...@W...z.pl>

> [...]
    > to trudno.
    > pozdrawiam Andrzej
    > ps. Moze pomyslec o grupie pl.soc.dulscy?:)

    W sumie macie racje. Gdybym zalatwil teraz ta sprawe polubownie to
    zachowalbym sie conajmniej jak tchorz. Teraz dopiero spojzalem na to z tej
    strony. Chwasta trzeba wyrwac, dlatego ciagne ta sprawe do konca.
    Dzieki za wszelka pomoc, sugestie oraz przede wszystkim otwarcie oczu.

    Pozdrawiam!!!

  • 23. Data: 2003-08-01 02:09:52
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Marcin" <m...@W...z.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to zachowalbym sie conajmniej jak tchorz. Teraz dopiero spojzalem
    > na to z tej strony. Chwasta trzeba wyrwac, dlatego ciagne ta sprawe

    Witaj w klubie (mam coś podobnego - co gorsza bandzior, który mnie napadł
    jest 'człowiekiem' w wieku około 60 lat, więc wiadomo, jak to wygląda...) i
    powodzenia.