  • Data: 2021-02-23 21:05:44
    Temat: Re: [PoRD] kto ma pierwszeństwo?
    Od: Krystek <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.02.2021 20:46, Shrek wrote:

    > Jak dla mnie żółty znienia pas.

    Ale wiesz co, Twoja odpowiedź mnie zastanowiła. Co w przypadku jeśli
    linia przerywana pomiędzy zewnętrznym i wewnętrznym pasem ronda jest
    niewidoczna, bo już rozjechana i czerwony faktycznie jej nie widzi
    chociaż pierwotnie była namalowana?

    Chyba jutro przejdę się tam i dokładnie przypatrzę się oznakowaniu, bo
    coś mi jednak się nie zgadza.

    Krystek