    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PoRD: Ustąpienie pierwszeństwa z własnej woli
    Date: Sun, 10 Aug 2008 02:04:53 +0200

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 sierpień 2008 01:23
    (autor PawelM
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    oglegroups.com>):

    > przecież bedąć na drodze z pierwszeństwem możemy się zatrzyć i
    > popatrzeć sobie na ptaszki lub inne gołębie :) czy ktoś nam zabroni?

    No właśnie zabroni. Jak pisałem: zatrzymanie jest zabronione, o ile powoduje
    to utrudnienie ruchu oraz w miejscach zabronionych, a więc np. 10 metrów od
    przejścia/skrzyżowania. A puszczamy kogoś właśnie wtedy...

    --
    Tristan