  • Data: 2002-08-01 22:23:36
    Temat: Re: Po pracy
    Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mam obowiązek bycia po pracy uchwytny dla pracodawcy ?
    >
    > Nie mam służbowego ani stacjonarnego telefonu
    > a komórkowy własny wyłączam.
    > czyli kończę prace i moge go olać ?

    Witam

    Wszystko zależy od warunków umowy, bo w Polsce (i nie tylko) obowiązuje
    swoboda zawierania umów.
    Jeśli w umowie nie ma wzmianki o tym, że konieczna jest możliwość stałego
    kontaktu z Tobą, to możesz go olać.
    Oczywiście ryzykujesz, że nie robiąc tego, czego chce zatrudniający,
    stracisz pracę. Jest to jednak argument cuchnący obskurantyzmem i
    konformizmem, gdyż zwolnić to on Cię może również za kolor włosów lub numer
    buta.

    Pozdrawiam
    JarekT