  • Data: 2002-07-16 20:17:14
    Temat: Re: Po nabyciu spadku.
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> wrote in message
    news:ah0gei$9sb$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Jednak GDYBY odrzucila spadek, nie byloby to az tak proste,
    > poniewaz WTEDY dziedziczylyby jej dzieci, wiec odrzucenie spadk nie
    > rozwiazywalo problemow.
    > Oczywiscie dzieci TEZ mogly odrzucie - lecz co z wnukami - czesc
    > niepelnoletnich ?
    >
    > TO NIE TAKIE PROSTE ja Pani sugeruje - isc do notariusza I JUZ

    Szanowny Panie Boguslawie,
    O ile Pan (nie) zauwazyl sugerowalam, zeby nie rezygnowac ze spadku w ogole,
    bo prosze sobie teraz wyobrazic, ze jedyna osoba, ktora reszta rodziny chce
    wspomoc ginie w wypadku przed przyjeciem spadku, a wszystko przechodzi na
    Skarb Panstwa. Ja rozumiem, ze dla rodziny Szanownego Pana te "pare tysiecy
    wartosci ..." to moze i niewielki problem, ale rodzina Darka ma prawo
    doceniac wartosc domu, ktorego utraty moze jednak wolalaby nie ryzykowac.
    W zupelnosci wystarczy, ze dom przypadnie Panu X, ktory zobowiaze sie do
    splaty pozostalych. Nikt nie broni pozostalym umorzenia tych splat.
    Skoro pisze, zeby nie rezygnowac, to nie ma powodu, zebym, na marginesie,
    wyjasniala rozne metody rezygnacji.
    Ale musze przyznac, ze w jednej kwestii Szanowny Pan okazal sie niezwykle
    pomocny. Mysle, ze Darek przy okazji zrozumial, ze proby rezygnacji to bez
    watpienia chodzenie po bardzo grzaskim gruncie, gdzie przy kazdej okazji
    mozna sie zapasc.
    Z wyrazami, itd.
    MW