eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPo jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ? › Re: Po jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ?
  • Data: 2004-02-14 03:27:23
    Temat: Re: Po jakim czasie od zainstnienia przestepstwa mozna zglosic je policji ?
    Od: "P@wel" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A w jakiej dzielnicy czuł byś się bezpieczniej. W tej, w której w roku
    > było 10 włamań, ale sprawcy żadnego nie wykryto, czy w tej w której było
    > ich 1000, ale 990 sprawców ustalono.

    na pewno w yej pierwszej. ale podales dzielnice, ktore bardzo roznia sie
    przestepczoscia. to tak jakby porownywac Warszawe np z Sopotem. ale tak
    moze bez demagogi, jak twoj system ocenilby moje wczesniejsze pytanie?

    >Mnie, jako obywatela, to mało
    >interesuje, czy sprawcę wybicia mojej szyby wsadzą na długoletnie
    >więzienie, czy puszczą wolno. Ja się wkurzam, ze mi szybę wybili.

    mnie tez wkurzyloby, ze mi szybe wybili, ale tez interesowaloby, czy sprawca
    zostanie zatrzymany i poniesie kare - jesli juz do przestepstwa doszlo.nigdy
    bowiem nie doprowadzisz do sytuacji, by przestepczosc wyeliminowac
    calkowicie.