  • Data: 2019-10-03 11:16:39
    Temat: Re: Po dwa lata od lebka za morderstwo
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robię k...ę z prokuratorki za błędną kwalifikację (pinda nawet właściwego sprawcy nie
    umiała określić) i to samo z sędzi (mogła
    zmienić).
    Zapierdalanie 250 km/h to nie wypadek w mieście przy 50 km/h gdy ktoś komuś na
    nieoświetlonej jezdni wbiegł pod maskę.
    Przesadziłem z dwoma latami za morderstwo, przecież wyjdzie rok od zamordowanego
    łebka przy dobrym sprawowaniu.
    Kolejny wniosek: jak mordować to kilkoro od razu, szybciej rozejdzie się po kościach.

    BTW ile by to wyszło w Stanówku?
    W dwóch wariantach: biali murzynów, murzyni białych.

    -----
    > W takim razie postuluj podwyższenie kary za wypadki drogowe do dożywocia, a nie
    robisz kurwę z logiki.