eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPlus GSM reklamacja - do sadu [Dlugie] › Re: Plus GSM reklamacja - do sadu [Dlugie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: kam <X#k...@w...pl.#X>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plus GSM reklamacja - do sadu [Dlugie]
    Date: Mon, 24 May 2004 20:25:23 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 16
    Sender: k...@o...pl@81.210.16.254
    Message-ID: <c8teki$g8$2@news.onet.pl>
    References: <4...@p...onet.pl>
    <4...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.16.254
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1085423058 520 81.210.16.254 (24 May 2004 18:24:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 May 2004 18:24:18 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
    Netscape/7.1 (ax)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en, ru
    In-Reply-To: <4...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:216484
    [ ukryj nagłówki ]

    Liwiusz wrote:
    > Tak więc w przypadku otrzymania gwarancji to ona decyduje o postępowaniu
    > reklamacyjnym, a nie art. 8.1. Dlatego powinieneś najpierw najnormalniej w
    > świecie oddać telefon do naprawy, zgodnie z warunkami tejże gwarancji.

    To do konsumenta należy wybór między gwarancją a skorzystaniem z
    odpowiedzialności za niezgodność z umową. Nie ma przymusu korzystania z
    gwarancji.

    > nie odpowiada za niego - tym zajmuje się podmiot, który udziela gwarancji na
    > ten telefon.

    albo sprzedawca

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1