  • From: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plot a zapieniony ze wscieklosci pies
    Date: Wed, 24 Jul 2002 15:26:59 +0200

    > Masz dziwne podejście do sprawy.
    > Zwierze jest zwierzęciem. "Kiełbaska" przydała by się raczej właścicielowi
    > nie psu.
    > Domniemam, że nie masz psa, ale wczuj sie w rolę jakby tobie kogoś
    (żywego -
    > nie masz psa, porównaj z bliską osobą - i wcale teraz nie przesadzam)
    otruto,
    > zabito.
    > Masz problem - zgłoś to na policję i nie wymyślaj kretyńskich historii. >

    Widze ze nigdy cie piesek niegrozny nie dopadl i nie pogryzl tak do kosci
    ... idac kolotakiego pieska groznego nic cie nie rusza ale taki co byl
    pogryziony to ma serce w gardle i patrzy tylko myslalc ze ten plot taki
    niski ten pies taki wielki i jak wyskoczy to mam cieplo ...
    Wiec nie mow ze wymyslam bo to jest normalne myslenie kogos kto ma uraz
    psychiczny do psow .. a jezeli do wlasciciela nie mozna dojsc ... to nalezy
    cos zrobic .. i jezeli ktos uwaza ze zycie psa jezt wazniejsze niz czlowieka
    to mu tylko pogratulowac ...

    Jak narazie widze coraz czesciej ze pies jest lepiej traktowany niz czlowiek
    ... sa nowe prawa wymyslane .. jak czlowieka napadna i pobija to nic ..
    mala szkodliwosc spoleczna .. a jak pieska sie kopnie to zaraz oburzenie
    kary i tak dalej sady ...
    Dlaczego tak sa ludzie wyczuleni na problemy zwierzat a na problemy ludzi
    nie ...
    Mozna by pisac i mieszac do tego lacine .. ale jedno wiem nie zal mi
    takiego psa co mi szczeka i jest bez kaganca i mnie doskakuje .. jak
    wlasciciel puszcza a pies jest w kraju u nas szanowany bardziej niz czlowiek
    .. to ja takiego psa wole ukatrupic ..
    nerwy mi popuszczaja piszac ten email .. wiec skoncze nim za duzo powiem ...

    AJA
    P.S. bez urazy .. zwlaszcza ci co tak za zwierzatko to by zycie oddali .. bo
    lepiej jest chodowac sobei pieska czy kotka bo takiego zawsze mozna
    odstawic .. niz miec wlasne dzieci ... albo przygarnac dziecko z domu
    dziecka... dziecka pozniej nie mozna uspic ...
    Znieczulica spoleczna ...