    From: AlekLoco <u...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Platny przedlad gwarancyjny
    Date: Sun, 21 Sep 2003 23:10:00 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@rx81.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl

    Dnia Sun, 21 Sep 2003 10:36:28 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...iq.pl> napisał(a):

    >Jakis czas temu kupilem rower f-my Giant.
    >Jednym z warunkow gwarancji jest zgloszenie sie w ciagu miesiaca do serwisu
    >w celu przeprowadzenia przegladu gwarancyjnego.
    >
    >Rower oddalem, a teraz zauwazylem ze na kwitku jest "przewidywany koszt
    >uslugi - 25zl".
    >
    >Czy serwis ma prawo brac pieniadze za wykonanie obowiazkowego przegladu
    >(brak przegladu powoduje utrate gwarancji)?

    Nie wiem, ale w Giancie na Bartoka w Wawie byłem świadkiem spięcia w
    związku z tym. Koleś przyniósł dwa wynalazki tej firmy i chciał
    zostawić na przegląd. Na odchodnym dowiedział się o cenie. Zastanawiał
    się kilka minut, po czym zabrał rower i poszedł. A sprzedawca
    stwierdził, że muszą zmienić nazwę przeglądu. Wot, Giant.

    Alek 'Alekloco' Kurstak
    -Jestem rowerzystą
    -Wiem, czytałem twoje akta

    "usunto-" pamietaj wyrzucic... A potem: