  • 1. Data: 2004-02-13 08:25:02
    Temat: Plan naprawczy :(
    Od: "mac 2" <f...@n...pl>

    Witam wszystkich! Do poniedziałku muszę opracować plan naprawczy firmy w
    której pracuję, i oczywiście nie mam bladego pojęcia jak to sie
    pisze!!!Pomocy ,ratunku!
    Jeśli macie jakiś wzór ,konspekt proszę podeślijcie.
    Pozdrawiam mac

  • 2. Data: 2004-02-13 10:15:20
    Temat: Re: Plan naprawczy :(
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "mac 2" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich! Do poniedziałku muszę opracować plan naprawczy firmy w
    > której pracuję, i oczywiście nie mam bladego pojęcia jak to sie
    > pisze!!!

    Jakaś bardzo dziwna firma, w której zadania rozpisane na tygodnie przydziela
    się pracownikowi mało kompetentnemu i na wczoraj.
    Plan naprawczy tworzy się zwykle przez firme zewnętrzną - audytora, trwa to
    długi czas i kosztuje mase pieniędzy.
    Postawiono przed tobą zadanie przekraczające twoje kompetencje. Powiedz to
    swojemu szefowi.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 3. Data: 2004-02-13 10:30:07
    Od: "mac 2" <f...@n...pl>

  • 4. Data: 2004-02-13 10:33:10
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Byłby to ostatni dzień mojej pracy!

    Nie jesteś w stanie takiego dokumentu przygotować. Szef się o tym dowie
    najpóźniej w poniedziałek.
    A jeśli na tej podstawie zwolni cię z pracy - masz szansę wygrać w sądzie
    pracy. Nie można stawiać pracownikowi zadań przekracaających jego
    kompetencje i możliwości.
    A jakby ci kazał wyciągnąć lwa z klatki i zaprowadzić na wybieg? Też byś się
    podjął pod groźbą wyrzucenia z pracy?

    Poza tym za mało powiedziałeś o: branży firmy, jej wielkości itp.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H