  • 1. Data: 2004-02-13 08:20:52
    Temat: Onka
    Od: "aQa" <a...@i...pl>

    witam!!
    Mam do Was pytanie , mam nadzieje ze ktos bedzie mi wstanie pomoc
    pytam w imieniu mojej znajomej wiec moge troche niedokladnie opisac
    sprawe,ale
    sprobuje
    chodzi o zasilek rodzinny,podobno ma sie cos zmienic
    otoz moja znajoma dostaje zasilek rodzinny z Zusu
    słyszała ze teraz ma sie to zmienic, kto teraz bedzie placil ten zasilek i
    jakie wymagania musi taka osoba spelniac zeby go nadal dostawała,
    nie wiem czy to pomoze ale napisze ze ta osoba jest zatrudniona , dostaje
    alimenty od meza choc nie ma orzeknietego rozwodu,ani separacji ,moze te
    informacje bede pomocne
    byłabym bardzoi wdzieczna za odpowiedz albo za wskazanie miejsca w ktorym
    bede mogla o tym poczytac
    pozdrawiam
    ONka

  • 2. Data: 2004-02-13 09:37:52
    Temat: Re: Onka
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    Ustawa z dnia 28 listopada o świadczeniach rodzinnych
    Dz.U. 2003 nr 228 poz. 2255

  • 3. Data: 2004-02-13 10:18:16
    Od: "aQa" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html
    > Ustawa z dnia 28 listopada o świadczeniach rodzinnych
    > Dz.U. 2003 nr 228 poz. 2255

    jezeli dobrze zrozumialam zasiłek rodzinny nie przysługuje na dziecko:
    a.. pozostające w związku małżeńskim, chyba że związek małżeński został
    zawarty między osobami uczącymi się w szkole,
    w takim razie jezeli tak jest to czy orzekajac separacje to czy wtedy bedzie
    juz przyslugiwal zasolek czy trzeba miec rozwod?
    to bardzo wazne dla mnie bylabym wdzieczna za informacje
    ONka