  • 1. Data: 2004-02-13 09:07:22
    Temat: Kara za brak OC biur rachunkowych
    Od: M.<m...@e...pl>

    Czy mozecie wskazac podstawe prawna nalozenia kary za brak OC dla
    biura rachunkowego. OC jest wymagane ustawa o rachunkowosci art.
    80a.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-16 11:14:32
    Temat: Re: Kara za brak OC biur rachunkowych
    Od: "M>" <i...@d...waw.pl>

> [...]
    > 80a.
    >

    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Czy mam rozumiec, ze brak OC dla biur rachunkowych jest bezkarny ? Mimo ze
    ustawa naklada wymog posiadania OC, jednoczesnie nie okresla sankcji za jego
    brak ?