    From: "rezist.com" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Plama
    Date: Fri, 09 Jun 2006 18:12:20 +0200

    > Oddałem do czyszczenia w pralni chemicznej "Bel & Blanc" (Punkt przyjęć
    > Gdynia) suknię wieczorową. Suknia posiadała plamę. Pracownik pralni
    > obejrzał suknię, następnie przyjął zlecenie i pobrał z góry należność
    > 59.90 zł.

    Ok.

    Pracownik dal glowe, ze plama zostanie usunieta i jest to podstawa
    wykonania uslugi? I czy potrafisz to w jakis sposob udowodnic?
    W pralniach, czasem od razu rzucaja tekstem, ze nie gwarantuja iz plama
    konkretnego typu zostanie usunieta.

    Tutaj, wydaje mi sie ze kluczowym bedzie stwierdzenie czy usluga
    miala polegac na usunieciu plamy, czy moze na upraniu sukni?

    Czy na kwitku za usluge widnieje jakakolwiek wzmianka o plamie?

    > Czy moje roszczenia w tym przypadku są zasadne?
    > Jeżeli tak, to w jaki sposób mogę ubiegać się o zwrot kosztów (formy
    > prawne)?

    Chyba jedynie droga cywilna, o ile masz w ogole o co.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com