  • Data: 2007-10-17 21:22:18
    Temat: Re: Płacenie drobniakami
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ap5iu4-9m9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Brednie.
    > Przy kradzieży należy udowodnić taki zamiar.

    Bez wątpienia masz rację. Z tym, że rozsądnie rzecz ważąc zakładając, że
    nie ma innych świadków zdarzenia wątpię, czy sąd złapanemu na gorącym
    uczynku wychodzenia ze sklepu bez zapłaty człowiekowi da wiarę, że on
    chciał zapłacić, tylko kasjer przyjąć pieniędzy nie chciał. I tu postrzegam
    problem podstawowy. Bo - jeszcze raz podkreślę - teoretycznie oczywiście
    masz rację. Sytuację od tej strony widzianą opisałem w innym poście w tej
    dyskusji. Rzecz całą w tym, ze doświadczenie życiowe w tym wypadku nakazuje
    zachować daleko idącą ostrożność w podejmowaniu decyzji o wyjściu ze
    sklepu.