eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPlace minimalne dla kierowców przejeżdżających przez Niemcy... › Re: Place minimalne dla kierowców przejeżdżających przez Niemcy...
  • Data: 2015-01-22 02:04:42
    Temat: Re: Place minimalne dla kierowców przejeżdżających przez Niemcy...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-21 o 15:32, Kris pisze:

    > Brutto. Na łapę niewiele ponad 1250zł
    > Co proponują pracodawcy nie wiem, widuje jednak dość często dokumenty dochodowe
    kierowców. Być może oficjalnie najniższa krajowa a pod stołem reszta?
    > Tu gdzie mieszkam to jest najniższa krajowe+ diety. Fakt faktem ze tych diet
    uzbiera się miesięcznie ładna kwota ale tego chyba do płacy się nie wlicza.

    To się nazywa strefa pół szara.
    Kierowca zarabia ile zarabia (czyli minimum te 3 tysiące na łapkę)
    ale podatek i zusy ma odprowadzane od najniższej krajowej.
    Pójdzie na emeryturę to się lekko zdziwi jej wysokością.
    Na razie jest szczęśliwy jak go pracodawca w bambuko robi
    przekonując że to on robi w bambuko państwo.