    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pismo z PZU
    Date: Fri, 9 Jul 2004 19:56:15 +0200

    Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cclbak$btb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jest to prawda, kwota w ogole smieszna...
    >
    > Tylko nie rozumiem, na jakiej podstawie (cenzura:-) PZU domniemuje, ze
    brak
    > odpowiedzi z mojej strony jest rownowazny z przyznaniem sie do winy? Dla
    > mnie wyglada to wrecz na pomowienie ze strony PZU - co innego, gdyby
    > poszkodowany bezposrednio sie do mnie zgłosił.

    O pomówieniu ewentualnie można by było mówić, gdyby złożyli zawiadomienie. W
    tym wypadku pomówienia nie będzie. Natomiast przyjęcie Twojej odpowiedzi za
    uznanie roszczenia jest również cokolwiek problematyczne. Korespondencję
    mógł odebrać domownik i Tobie nie przekazać. A ewentualne skutki finansowe
    Ty poniesiesz.

    > byśmy
    > jako

    > Tia, za to lubie prawo i prawnikow - chociaz ta teza nie przysporzy mi
    tutaj
    > popularnosci:-)
    > Jest tylko ten szczegol, ze trzeba tego dowiesc:-) Eh, ale decyzja juz
    > zapadla i bede grzeczny.

    Może był jakiś świadek. A nawet prawie na pewno. Bo inaczej, to skąd by
    znali sprawcę?