  • Data: 2011-09-24 13:34:01
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Sep 2011 15:19:00 +0200, "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>
    wrote:

    >Niestety, zdjęcie zostało zrobione w
    >plenerach dojazdowych, odpada kontakt osobisty u urzędnikami. Jak to
    >najlepiej załatwić, chciałbym obniżyć mandat.
    Trochę późno przeczytałem ale na przyszłość: Odpisz niezwłocznie
    (wyślij wypełnione dokumenty mailem), w treści maila oraz w treści
    dokumentów - przy proponowanej kwocie napisz "proszę o obniżenie kwoty
    mandaty do najniższej kwoty przewidzianej za to wykroczenie tj do ...
    zł" + dopisz jedno zdanie uzasadnienia.

    WAM