    From: tommy <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Piramida finansowa - gdzie zgłosić?
    Date: Fri, 29 Jun 2007 18:22:17 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 20:04:13 +0200, Paweł Piskorz napisał(a):

    > [8<]
    >
    > Ja do GG już nie piszę, mam wrażenie że oni zgłoszenia tylko przyjmują i
    > tyle.
    > Normalnie bym sobie odpuścił, ale tutaj spamer podesłał linka do czegoś,
    > co jest (o ile mi wiadomo) nielegalne w Polsce (a może jednak się mylę?)
    > + polega na "zarabianiu" kasy, więc wydawało mi się że kto jak kto ale
    > US (czy coś podobnego) nie odpuści i jest szansa na trzepnięcie spamera
    > po kieszeni. A takiej okazji przepuścić nie można, prawda?
    > Ja nie chcę zgłaszać spamu, tylko tę piramidę finansową.

    Takie piramidy może i dają komuś pieniądze, ale na pewno nie w Polsce,
    gdzie każdy kombinuje i dusi tylko grosze. Trzepniesz.. jakiegoś
    zdesperowanego biedaka albo piętnastolatka. Rób co chcesz, na tym na pewno
    koleś kokosów nie zbije więc to nie ma sensu. Jak już chcesz to zabierz
    się za ludzi w stylu www.salvia.com.pl co sprzedają narkotyki.