  • Data: 2003-08-21 17:05:45
    Temat: Re: "Pirackie" radio
    Od: Czarek Gorzeński <c...@u...piwo.org> szukaj wiadomości tego autora

    ZoLu wrote:
    > Jak to jest z tymi radiami ? Gdzies czytalem, ze jesli bede nadawal na
    > czestotliwosci nie uzywanej przez inne radia to bedzie to zgodnie z prawem.
    > Czy to prawda ?

    To nieprawda. Generalnie na każde pasmo musisz mieć odpowiednie
    zezwolenie / uprawnienia (pomijam nadawanie bardzo niewielką mocą, rzędu
    mW). W Twoim przypadku będą jeszcze zapewne potrzebne odpoweidnie
    zezwolenia / licencje / koncesje od KRRiT, ale tu niewiele mogę Ci doradzić.

    Przy okazji, jak definiujesz "częstotliwość nie używaną przez inne radia"?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński