  • Data: 2004-08-11 21:26:59
    Temat: Re: Pirackie_oprogramowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cfdrql$1nbv$1@news2.ipartners.pl...

    > W tym przypadku bardziej bym się martwił grożącą za paserstwo odsiadką :)

    W praktyce, jeśli ktoś nie był karany, to się coś takiego za pierwszym razem
    grzywną kończy. Spotkałem się z wyrokiem 400 zł grzywny dla posiadacza płyt
    pirackich na wałkach (było kilkaset sztuk) i osobno pudełek z bardzo dobrze
    wykonanymi okładkami, co wskazywało jednoznacznie na poważniejsze zajęcie
    się procederem. O otrzymaniu odsiadki za coś takiego osobiście nie
    słyszałem. Nie wykluczam, że przy recydywie, albo naprawdę ogromnej liczbie
    mogło by się trafić. Ale to pewnie w skali Polski pojedyncze przypadki.