  • 11. Data: 2008-02-28 21:41:40
    Temat: Re: Pilne -proszę o pomoc
    Od: "Zocha" <Z...@a...pl>

    > Zobacz na te adresy. Przecież są w domenie rządowej. Wystarczy znaleźć kilka, by
    się zorientować, że w całej Polsce są jednakowe.
    > Różnią się tylko nazwą województwa po tzw. małpce.

    Dzięki. Niestety, zasady nie ma, jak zwykle w Polsce. :-(

    Przed małpką jest różnie:
    urząd@ lub info@ lub jeszcze inaczej.
    W nazwach województw (po małpce) też nie ma jednolitości:
    @nazwa.pl jak @lodzkie.pl
    lub
    @woj-nazwa.pl jak @woj-pomorskie.pl
    lub
    @skrót.pl jak @ummw.pl czy @wzp.pl

    A ja nie mogę sobie pozwolić na podanie złego adresu lub pisać do wszystkich
    tylko po to żeby sprawdzić czy poczta się "cofnie".

    No ale, jak Szanowni Grupowicze widzą, jakoś sobie poradzę, bez "życzliwej"
    pomocy kilku z Was.
    A już myślałam grupy,że są po to żeby sobie pomagać. No cóż, człowiek się uczy
    całe życie.

    Mimo wszystko pozdrawiam
    Zocha

  • 12. Data: 2008-02-28 21:49:00
    Temat: Re: Pilne -proszÄ? o pomoc
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Zocha" <Z...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd wiesz, że nic innego nie robię tylko czekam?
    > Jeśli tacy "logicy" odwiedzają grupę dotyczącą prawa, to nic ciekawego
    > tutaj nie znajdę. Opuszczam tę "intelektualną" grupę.
    > EOT

    Szkoda że opuszczasz tą grupę. Bardzo wiele tu zrobiłaś i dużo odpowiedzi
    trafnych dałaś. podejżewam że bez ciebie grupa nie przeżyje.
    A swoją drogą to ciekawe po ci ci adresy jeżeli nie masz zamiaru ich ani
    udostepnić w internecie ani z nich skorzystać.

    --
    PawełJ

  • 13. Data: 2008-02-28 23:04:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > "Zocha" <Z...@a...pl> wrote
    >
    > A ile tych urzedów jest, tysi?ce...? Na palcach dwóch r?k i nóg mo?na
    > policzyae. Trudno sprawdziae ka?dy po kolei....?

    Ale jestem leniwa i mi sie nie chce. Wole poczekac moze ktos to za mnie
    zrobi i da mi gotowe.

  • 14. Data: 2008-02-28 23:04:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zocha wrote:

> [...]
    > Jeśli tacy "logicy" odwiedzają grupę dotyczącą prawa, to nic ciekawego
    > tutaj nie znajdę. Opuszczam tę "intelektualną" grupę.

    pa pa

  • 15. Data: 2008-02-28 23:17:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zocha wrote:
    > A już myślałam grupy,że są po to żeby sobie pomagać. No cóż, człowiek
    > się uczy
    > całe życie.

    pomgać tak, odwalać za kogoś robotę, nie.

  • 16. Data: 2008-02-28 23:17:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pawelj wrote:
    > U?ytkownik "Zocha" <Z...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Szkoda ?e opuszczasz t? grupe. Bardzo wiele tu zrobi?a? i du?o odpowiedzi
    > trafnych da?a?. podej?ewam ?e bez ciebie grupa nie prze?yje.
    > A swoj? drog? to ciekawe po ci ci adresy je?eli nie masz zamiaru ich ani
    > udostepniae w internecie ani z nich skorzystaae.

    praca domowa w szkole?

  • 17. Data: 2008-02-29 05:13:01
    Od: "Zocha" <Z...@a...pl>

    NIKOGO nie prosiłam, żeby czegokolwiek za mnie szukał
    lub "odwalał za mnie robotę".
    Myślałam, że ktoś po prostu zna taki adres i może podać.
    Może na tej grupie to dziwne, ale na innych grupach bywają
    osoby, które coś wiedzą (a nie specjalnie za kogoś robią)
    i tą wiedzą lubią się podzielić.

    Anuluję subskrypcję tej grupy, więc proszę się dalej nie wysilać,
    chyba że między sobą, ale mnie to już nie inetersuje.

    Zocha

  • 18. Data: 2008-02-29 15:23:28
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 28-02-2008 o 20:57:58 Zocha <Z...@a...pl> napisał(a):

    > A skąd wiesz, że nic innego nie robię tylko czekam?
    > Jeśli tacy "logicy" odwiedzają grupę dotyczącą prawa, to nic ciekawego
    > tutaj nie znajdę. Opuszczam tę "intelektualną" grupę.

    logika podpowiada uzyc najprostrzej metody - wpisac w google "urząd
    marszałkowski"
    w 4 minuty mam zapisane prawie wszystkie @maile.
    tutaj zdecydowanie sie inteligencja nie popisalas.

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 19. Data: 2008-02-29 15:34:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 29 Feb 2008 06:13:01 +0100, "Zocha" <Z...@a...pl> wrote:

    >Myślałam, że ktoś po prostu zna taki adres i może podać.
    Nikt nie zna. Ale chetnie poznamy jak juz zgromadzisz te liste to sie
    podziel.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info