  • Data: 2003-01-20 22:50:17
    Temat: Re: Pilne !! Zwolnic sie czy sie nie zwolnic?
    Od: "Bronek" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadzam sie z poprzednikiem..
    >
    > Dodam jeszcze, ze nie do konca wiemy co takiego zrobiles
    >
    > i dlatego trudno Ci poradzic. Nie wiadomo czy to "niestosowne zachowanie"
    >
    > jest przestepstwem, a jezeli jest to, czy sa jakies dowody.
    >
    > Ja bym sie nie poddawal.
    >
    > Konrad

    Dzięki za wsparcie sprawdzałem w karcie nauczyciela i znalazłem kilka
    nieścisłości a mianowicie dyrektor twierdził że za czas zawieszenia nie
    przysługuje mi wynagrodzenie a ja znalazłem że jednak tak do tego twierdził
    że robi mi wielką laskę że pozwala mi się zwolnić samemu bo inny to by mnie
    zwolnił dyscyplinarnie. Ale znalazłem że też nie może tego uczynić bo na to
    potrzeba przeprowadzić postępowanie dyscyplinarne przed komisją. I do tego
    jeszcze ten zarzut z karty nauczyciela o niemoralnym i niestosownym
    zachowaniu wobec uczennic. Zarzuty to tylko wyłowione jakieś domysły z
    opowiadań które dziewczyny mówiły przed panią pedagog takimi jak: tańczenie
    z uczennicami na dyskotece szkolnej i rzekome ich obmacywanie podczas tańca,
    niestosowne wypowiedzi które mi przytaczano w stylu: "co to strach to się
    dopiero dowiecie jak chłopa do łóżka dostaniecie" (nawet by mi to do głowy
    nie przyszło żeby straszyć facetem w łóżku), sugerowanie że dziewczyny
    powinny chodzić w spudnicachn co niby oceny miało by poprawić (kiedyś
    powiedziałem że dziewczyny w spódnicach ładniej wyglądają) No i jeszcze
    takie jak dotykanie i kłucie po plecach wskaźnikiem do tablicy uczennic
    które się garbią (parę razy się mi zdarzyło ale dał bym głowę że to nie były
    tylko dziewczyny) Nawet to że uczniowie mówią do mnie panie Bronisławie
    zamiast po nazwisku też jako dowód niestosownego traktowania uczniów
    przedstawiają.

    Tak nad tym rozmyślając to pewnie na podstawie takich i podobnych zarzutów
    to polowe polski by można oskarżyć. Wystarczy jedna dwie uczennice które się
    umówią i dyrektor któremu się nie podoba nauczyciel i jazda,