  • 1. Data: 2002-09-16 15:38:52
    Temat: Pilne - Renta rodzinna a praca.
    Od: "white squall" <W...@t...pl>

    Witam.
    Uczę się zaocznie i pobieram rentę rodzinną, jako iż mam dużo wolnego czasu
    chciał bym dodatkowo podjąć pracę. Czy mogę zarejestrować się w urzędzie
    pracy jako bezrobotny ??

    --
    Andrzej
    w...@t...pl

  • 2. Data: 2002-09-16 18:52:20
    Temat: Re: Pilne - Renta rodzinna a praca.
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Uczę się zaocznie i pobieram rentę rodzinną, jako iż mam dużo wolnego
    czasu
    > chciał bym dodatkowo podjąć pracę. Czy mogę zarejestrować się w urzędzie
    > pracy jako bezrobotny ??

    Jesli suma renty i wynagrodzenia nie przekroczy w skali roku pewnej kwoty
    zmienianej co roku przez ZUS to mozesz podjac prace ...

    AndY

  • 3. Data: 2002-09-16 19:04:11
    Od: "white squall" <W...@t...pl>

    > Jesli suma renty i wynagrodzenia nie przekroczy w skali roku pewnej kwoty
    > zmienianej co roku przez ZUS to mozesz podjac prace ...
    >

    > AndY

    Dziękuję za informację.
    --
    Andrzej