    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pikieta &#8211; jakie wymogi formalne?
    Date: 2 Dec 2004 23:03:42 +0100

    > To Ty wiesz. Jak to udowodnisz?

    To chyba oni mi muszą coś udowodnić...?!

    > Wszystko jedno. Skoro już minęło sporo czasu, to w zawiadomieniu trzeba
    > podąć jak świadku. Bo oględzin się przecież dokonać nie da.

    Moment, od napadu faktycznie minęło trochę czasu (świadkowie jakby co, są na
    miejscu) ale włamanie nastąpiło przedwczoraj. Świadków jest dużo, praktycznie
    wszyscy lokatorzy. Art. 63a wisi od dłuższego czasu na tablicy w Spółdzielni
    razem z tekstem skierowanym personalnie do Telepizzy. Ulotki rozrzucili w
    odległości ok. 1 m. od tej informacji, ale uciekali i wyjątkowo tym razem nie
    zerwali tego tekstu.

    Jeśli nic nie ukradli to nie ma włamania - rozumiem. Ale czy w takim razie
    istnieje w ogóle w polskim prawie pojęcie włamanie? Chodzi oczywiście o samo
    włamanie, bo kradzież z włamaniem przecież istnieje.

    Pozdrawiam

    Czapla