  • Data: 2005-10-14 13:43:37
    Temat: Re: Pielęgniarki i fotograf
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Żyła <m...@m...com> napisał(a):

    > Cytując klasyka: jesteś taki głupi, czy tylko udajesz?
    > W skrócie: zdjęcia są dowodem w sprawie. zdjęcia są tworem artystycznym
    > / własnością robiącej zdjęcia.
    > I tak jak opublikujesz fotki bez zgody autora (niezależnie co by na nich
    > nie było) tak ZAWSZE naruszasz prawa autorskie, i jest to karane z
    > powództwa prywatnego.

    Nie jestem głupi i dlatego potrafię sprawdzić definicję utworu w art. 1
    pr.aut.
    Myślę, że te zdjęcia nie są utworem w rozumieniu prawa autorskiego i nie
    podlegają ochonie właściwej utworom.
    Myślę, że nawet jeśli są to utwory to takie działanie faceta wyklucza
    bezprawność.
    A Ty się doktrynersko czepiłeś jakiegoś tam naruszenia...

    --
    Olgierd